Zarządzanie konfliktami
Trening rozwiązywania konfliktów w zespole

Warsztaty skierowane są dla zespołów, które chcą nauczyć się świadomie pracować z konfliktami. Umiejętność rozwiązywania konfliktów może pomóc w poprawie relacji i stworzeniu bardziej harmonijnego i produktywnego środowiska pracy.
Cele warsztatów
Autodiagnoza nawykowych stylów reagowania w stresie
Autodiagnoza stylu rozwiązywania konfliktów
Praktyczne umiejętności rozwiązywania konfliktów
Identyfikacja ewentualnych gier władzy w organizacji
Narzędzia
-
Analiza transakcyjna to teoria osobowości i metoda terapeutyczna, która bada, jak ludzie komunikują się ze sobą, jakie wzorce zachowań powtarzają i jakie zachowania wywołują w sobie nawzajem. Pomaga lepiej zrozumieć motywacje i zachowania ludzi oraz ułatwia budowanie zdrowych relacji
-
Konflikt Management Test, wyniki testu wskazują na to, jakie strategie radzenia sobie z konfliktami są najbardziej naturalne dla danej osoby, a także wskazują na potencjalne obszary do rozwoju, które pozwolą na bardziej efektywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
Czego się nauczysz
-
Jakie są wymiary sytuacji konfliktowych
-
Ja wobec konfliktu — jaki jest Twój preferowany styl reagowania w konflikcie
-
Strategie zarządzania konfliktem — jaki jest Twój preferowany styl rozwiązywania konfliktów
-
Jak zarządzić swoimi reakcjami w sytuacjach konfliktowych
-
Jakie są warunki konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
-
Narzędzie asertywnej komunikacji
-
Czym są gry władzy
Korzyści
-
Poznasz strategie radzenia sobie z konfliktami, które są najbardziej naturalne dla Ciebie
-
Poznasz potencjalne obszary do rozwoju, które pozwolą na bardziej efektywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
-
Lepiej zrozumiesz źródła konfliktów co pomoże w skuteczniejszym zarządzaniu nimi
-
Poprawa efektywności pracy w zespole
-
Zwiększenie umiejętności interpersonalnych (ogólnej skuteczności komunikacji i lepszej interakcji z innymi ludźmi)
-
Poprawa klimatu w organizacji (wzrost morale zespołu)
-
Zwiększenie zaangażowania i motywacji pracowników
-
Wzrost zaufania w zespole
Konflikty często prowadzą do napięć w zespole i pogorszenia stosunków między członkami. Dlatego umiejętność rozwiązywania konfliktów może pomóc w poprawie relacji i stworzeniu bardziej harmonijnego i produktywnego środowiska pracy.
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu omówienia sytuacji w Twoim zespole.
W ten sposób będziemy mogli dostosować program i narzędzia, aby jak najlepiej spełnić wymagania i oczekiwania Twojego zespołu.
Sprawdź również
Komunikacja i zaufanie w zespole
Trening wzmacniania odporności na STRES