Marketing Development
-
Chcesz poprawić swoją widoczność w social mediach
-
Chcesz, aby strona internetowa zajmowała wysoką pozycję w wyszukiwarkach
-
Chcesz zoptymalizować wyszukiwarkę (SEO), aby poprawić pozycji Twojej strony www dla kluczowych wyszukiwanych haseł
-
Potrzebujesz pomocy w zarządzaniu opiniami w sieci
-
Chcesz zbudować stronę www na miarę XXI wieku
-
Chcesz odświeżyć swój branding
-
Chcesz stworzyć materiały reklamowe adekwatne do potrzeb Twoich pacjentów
Audyt działań marketingowych
Czy zastanawiasz się, jak pozyskać nowych pacjentów i przekształcić ich w lojalnych ambasadorów Twojej marki? W dzisiejszym świecie istotne jest, aby Twoja firma była wszechstronnie obecna w internecie, co pozwoli dotrzeć do większej liczby klientów i długoterminowo budować silną markę.

• Ocenimy kondycję Twoich działań w Internecie i potencjał wzrostu uwzględniając wszystkie działania marketingowe, jakie podejmujesz.
• Ocenimy Twoje wydatki marketingowe, miejsce ich wydawania, skuteczność, z jaką przekłada się to na osiąganie zakładanych przez Ciebie celów.
• Dokonamy przeglądu i zarekomendujemy zmiany, aby upewnić się, że koszt pozyskania potencjalnego klienta mieszczą się w normach branżowych.
• Następnie wdrożymy wszystkie zakładane pomysły. Odpowiadamy za treści, grafiki, filmy, zdjęcia.
Maksymalnie odciążamy klienta od zaangażowania w budowanie contentu.
• Oczekujemy zaangażowania w dawanie feed backu ale nie angażujemy w te kwestie, które być może dotychczas blokują Cię przed intensywnymi działaniami w sieci.
Skontaktuj się z Nami jeśli chcesz ocenić skuteczność marketingu w sieci w swojej firmie,
jeśli szukasz pomysłu na dotarcie do nowych pacjentów, chcesz budować silną markę i podjąć
długoterminowe strategiczne działania.
Marketing Internetowy
Optymalizacja strony internetowej dla wyszukiwarek (SEO) ma na celu osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, gdy użytkownicy wpisują odpowiednie słowa kluczowe. Słowa kluczowe to terminy związane z oferowanymi przez Ciebie produktami lub świadczonymi usługami.

Twoja strona po wpisaniu słów kluczowych, które potencjalnie wpisze Twój klient powinna pojawiać się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google:
-
Ludzie często uważają, że strony internetowe na górze wyników wyszukiwania są bardziej wiarygodne i godne zaufania.
-
Ludzie sprawdzają pierwsze pozycje z wyników wyszukiwania.
-
Jeśli inwestujesz pieniądze i czas w social media, płatne reklamy, a nie inwestujesz w SEO nie dotrzesz do szerokiego grona odbiorców więc potencjalnie „przepalasz” swoje pieniądze.
-
Przyciągniesz na stronę tych klientów, którzy są już zainteresowani Twoimi usługami więc masz szansę pozyskać nowych.
SEO jest długoterminową strategią, a nie przypadkowy działaniem.
Dzięki SEO Twoja firma może budować silną pozycję w Internecie i konkurować z innymi
firmami w branży. Dodatkowo nie płacisz za „kliknięcia” w linki, a inwestujesz w
długofalową strategię budowania swojej marki w sieci.
Social Media
Prowadzenie i reklama

Facebook , Instagram , TikTok
Twitter , Pinterest , LinkedIn
Youtube , Snapchat
Media społecznościowe oferują różnorodne możliwości. Chociaż nie musisz być obecny we wszystkich, sama obecność na Facebooku może być niewystarczająca. Pomożemy Ci wybrać najlepsze kanały dla Twojej firmy, poprowadzimy je w Twoim imieniu oraz przygotujemy efektywne kampanie reklamowe.
• Dotrzesz do szerokiego grona odbiorców (zwiększenie zasięgu)
• Zbudujesz długoterminowe relacje z klientami (zwiększenie zaangażowania i lojalności)
• Masz możliwość zwiększania zainteresowania konkretnymi usługami, wykorzystując dodatkowe możliwości social mediów (kampanie promocyjne, konkursy, giveaways, tagowanie reklam, używanie hashtagów, content marketing, współpraca z influencerami)
• Masz wpływ na to co na stałe zostanie w sieci jako opinia o Twojej marce (możesz monitorować na bieżąco co Klienci piszą o Twoje firmie)
• Wiesz, na co wydajesz swoje pieniądze (Reklamowanie się w social mediach pozwala na monitorowanie działań i analizę danych)
• Korzystając z płatnych usług Google Ads, Twoja firma zwiększy widoczność w wyszukiwarkach (dotrzesz do szerokiego grona odbiorców)
• Korzystając z płatnych usług Google Ads, masz dostęp do dodatkowych narzędzi Google dzięki nim możesz:
- mierzyć skuteczność swoich kampanii reklamowych
- analizować i monitorować działania co pozwala na
- podejmowanie decyzji dotyczących strategii
- marketingowych, sprzedażowych i biznesowych
Webwriting
Tworzenie atrakcyjnych treści do mediów społecznościowych

Wartościowy content (treści, odpowiednie grafiki, poradniki, tutoriale, filmy, rolki) umożliwia:
• Budowanie pożądanego wizerunku swojej firmy
• Zaangażowanie odbiorców
• Budowanie lojalności odbiorców
• Zwiększanie zasięgu i zainteresowania Twoimi usługami
• Wyróżnienie się na tle konkurencji i przyciągnięcie uwagi
• Budowanie relacji z pacjentami
• Zwiększenie widoczności i zainteresowania potencjalnych pacjentów
• Monitorowanie działań i analizę danych, co jest niezbędne do podejmowania decyzji dotyczących strategii marketingowych, sprzedażowych i biznesowych
Aby przyciągnąć użytkownika do czytania treści, kluczowe jest zdobycie jego uwagi. Wizualny aspekt wpisu ma ogromne znaczenie, gdyż średni czas poświęcony na przeczytanie posta wynosi zaledwie 2 sekundy. Dlatego tak ważne jest tworzenie prostych i atrakcyjnych materiałów. Naszym zadaniem będzie stworzenie interesujących, profesjonalnych grafik, filmów wideo oraz angażujących pierwszych linii tekstu.
Strona www to centralny punkt online, w którym przedsiębiorcy mogą przedstawić swoją firmę, produkty lub usługi. Dobrze zaprojektowana strona dzięki odpowiednim treściom, materiałom, przejrzystości może być świetną wizytówką firmy i narzędziem sprzedaży
Dobra strona internetowa pozwala na:
• Łatwiejsze dotarcie do klientów
• Umożliwia zwiększenie widoczności
• Zwiększa zainteresowanie pacjentów
• Lepszą komunikację z klientami, klient może szybciej zadać pytanie i uzyskać odpowiedź (formularze kontaktowe, chaty, integracje w mediach społecznościowych)
• Profesjonalna i przejrzysta strona internetowa daje klientom poczucie, że Twoja firma jest rzetelna i godna zaufania.
• Monitorowanie działań i analizę danych, co jest niezbędne do podejmowania decyzji dotyczących strategii marketingowych, sprzedażowych i biznesowych
Komunikacja Wizualna
Za pomocą obrazu, popartego tekstem można skuteczniej oddziaływać na odbiorcę komunikatu.

Reklama w Internecie dociera do ludzi w różnym wieku i w różnych miejscach. Jest też tańsza niż reklamy w telewizji czy prasie. Jednak aby została zauważona, musi się wyróżniać.
Atrakcyjne zdjęcia, grafiki, ruchome obrazy:
• Przyciągają uwagę i zatrzymują na Twoich treściach
• Pozwalają w łatwiejszy sposób przedstawić produkt lub usługę, który jest trudny do osiągnięcia za pomocą słów
• Pozwalają łatwiej pokazać korzyści, szybciej zmotywować do zakupu
• Pozwalają wyróżnić się pośród tłumu innych reklam
• Pomagają zbudować markę (poprzez umieszczenie loga lub innych elementów graficznych na zdjęciach lub wideo)
• Motywują innych do udostępniania i rozpowszechniania co zwiększa Twój zasięg, co zwiększa zasięg i pozwala na dotarcie do większej liczy potencjalnych klientów
• Zwiększają możliwości na stworzenia zabawnego, interesującego lub wzruszającego przekazu
Rebranding
Czas nie stoi w miejscu, standardy się zmieniają tak jak moda. Czasami trzeba odświeżyć wizerunek firmy tak samo jak odświeża się swoją
garderobę, aby firma robiła wrażenie takiej, jaką powinna zgodnie z wizją właściciela.

Odświeżenie wizerunku:
• Chcesz przyciągnąć nowych klientów i utrzymać lojalność starych
• Chcesz poprawić rozpoznawalność marki
• Chcesz dostosować się do zmieniających się trendów i preferencji konsumentów
• Chcesz utrzymać konkurencyjność na rynku
• Chcesz zwiększyć wartość firmy
• Jest konieczne gdy zmieniasz strategię biznesową firmy
Rebranding to proces zmiany nazwy, logo, wizerunku lub strategii marketingowej firmy w
celu odświeżenia jej wizerunku lub dostosowania do zmieniających się warunków
rynkowych. Jeśli Tworzyłeś swojego logo kilkanaście lat temu z pewnością wymaga ono
dopasowania do obecnych trendów i preferencji konsumentów.
Zobacz przykład rebrandingu logo. Czy uważasz, że logo Netflix zawsze było takie?

1997


I polowa 2000
II polowa 2000

2014
Materiały drukowane
Broszury, ulotki, katalogi, wizytówki, banery, plakaty, naklejki, papier firmowy,
koperty, itp.

Korzystasz z materiałów drukowanych? Czy wszystkie są spójne, czytelne, ich treści są
napisane językiem, który rozumie Twój pacjent? Pozwól, że to sprawdzimy, a jeśli będzie
potrzeba opracujemy i wydrukujemy nowe.
Zastanawiasz się jak możemy Ci pomóc?!
Efektywna rozmowa to klucz do sukcesu. Dlatego zacznijmy od rozmowy!
W trakcie 15 – 30 minutowej rozmowy poszukamy obszarów, które są najważniejsze dla osiągnięcia zakładanych przez Ciebie celów. Porozmawiamy również, jak możemy Ci pomóc w ich realizacji.
Konsultacja jest bezpłatna. Zadzwoń bezpośrednio pod numer +48 666 866 991
lub umów spotkanie.
Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.
