top of page
Okulista blog

Rozwój praktyki okulistycznej

 

W czym możemy Ci pomóc

Skontaktuj się z nami, aby zwiększyć efektywność swojego gabinetu medycznego.

Oferujemy kompleksowe wsparcie lub możemy skupić się na wybranych aspektach Twojej praktyki.

Practice Development
Rozwój praktyki okulistycznej

Team develompnet blog

Marketing Development   Marketing Medyczny

marketing development blog

TEAM Development   Rozwój całych zespołów

Warsztaty blog

Practice Development

Rozwój praktyki okulistycznej

  • Chcesz zwiększyć jakość kompleksowej opieki nad pacjentami?

  • Chcesz podnieść konwersje na implantach (IOL) dla prezbiopii, torycznych i wieloogniskowych?

  • Poszukujesz sposobów na zwiększenie liczby zabiegów korekcji krótkowzroczności?

  • Chcesz oferować rozwiązania premium, ale nie potrafisz przekonać pacjentów do wyboru tych opcji?

  • Dążysz do utrzymania pacjentów jako lojalnych klientów i ambasadorów Twojej praktyki medycznej

Team develompnet blog

Nasza współpraca w 3 krokach

Praca grupowa i indywidualna

Konsultacja
telefoniczna

Pracę zawsze zaczynamy od rozmowy z właścicielem kliniki aby ustalić cele i
omówić możliwe obszary współpracy.

Practice Assesment i/lub
Tajemniczy Pacjent
w praktyce

Pracę z zespołem zaczynamy od oceny ścieżki pacjenta w klinice, jakości pracy
personelu (lekarze kwalifikujący, optometryści, rejestracja), a także określenia,
gdzie istnieją wąskie gardła i bariery.

Praca grupowa
&
Praca indywidualna

Plan pracy przygotowujemy na podstawie

wyników audytu, zakładanych celów

oraz dopasowujemy do wielkości praktyki

(ilości osób w poszczególnych rolach).

Kluczowe aspekty współpracy z zespołem w celu poprawy efektywności pracy z pacjentami

Zagadnienia priorytetowe

  • Rozwój pozytywnej komunikacji, z naciskiem na relacje z pacjentami i ich rodzinami

  • Gwarantowanie, że pacjent pozostaje w centrum uwagi personelu medycznego poprzez wprowadzanie standardów zachowań

  • Budowanie lojalności pacjentów (wizyty kontrolne, rekomendacje)

  • Przełamywanie ograniczających przekonań dotyczących pomocy jako sprzedaży, mimo osiągania tych samych rezultatów

  • Typologia pacjentów i dostosowanie komunikacji do ich indywidualnych kanałów komunikacji i potrzeb psychologicznych

  • Angażowanie pacjenta w procesy decyzyjne dotyczące diagnozy i leczenia

Rejestracja telefoniczna

Szkolenie - Rejestracja okulistyczna w kontakcie telefonicznym

Wypracowanie wzorców prowadzenia rozmowy z pacjentem w kontakcie telefonicznym

Jeśli jako właściciel gabinetu nigdy nie sprawdziłeś, jak Twoja rejestracja radzi sobie z kontaktami telefonicznymi z pacjentami, możesz być w grupie tych, którzy uważają, że obecność pacjentów oznacza, że wszystko działa prawidłowo. Jednakże możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, co być może nie funkcjonuje. Na tym etapie pacjent ocenia jakość Twojej pracy jako lekarza tylko na podstawie rozmowy z rejestracją. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli to zweryfikować i dostarczyć Ci informacji zwrotnych. Możliwe, że potrzebujesz naszej pomocy, abyśmy nauczyli Twoją rejestrację profesjonalnej komunikacji z pacjentem podczas kontaktów telefonicznych.

Szkolenia obsługi pacjenta blog

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć rejestrację podczas tego warsztatu

i opowiesz o swoich celach i obserwacjach.

Wypracowanie wzorców prowadzenia rozmowy z pacjentem w kontakcie bezpośrednim

Szkolenie - Rejestracja okulistyczna w kontakcie bezpośrednim

Jeśli jako właściciel gabinetu często słyszysz, że pacjenci są "trudni" lub że nie można pogodzić obsługi pacjenta z dzwonieniem telefonów, warto zwrócić uwagę na pracę swojej rejestracji. Być może zauważasz nieodpowiednie zachowania, którym nie poświęcasz czasu z uwagi na inne obowiązki. Czy jesteś pewien, że Twoja rejestracja posiada wystarczającą wiedzę, aby kompetentnie rozmawiać z pacjentami i nie unikać pewnych tematów w obawie przed brakiem odpowiedzi? Zwykle właściciele uważają, że jeśli nie jest idealnie, to przynajmniej jest wystarczająco dobrze. Z doświadczenia jednak wiemy, że w zakresie wsparcia dla rejestracji jest jeszcze wiele do zrobienia.

Rejestracja medyczna blog

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć rejestrację podczas tego warsztatu

i opowiesz o swoich celach i obserwacjach

Wypracowanie wzorców prowadzenia rozmowy z pacjentem w gabinecie lekarza

Szkolenie - Lekarze kwalifikujący do zabiegów chirurgii okulistycznej

Jeśli jako właściciel gabinetu chciałbyś zwiększyć konwersję pacjentów, którzy wybierają soczewki premium (toryczne, wieloogniskowe) oraz zyskać pacjentów, którzy nie kwalifikują się do zabiegu LKW, ale mogliby cieszyć się wolnością od okularów dzięki innym metodą (soczewkom fakijnym, RLE), warto przeanalizować procesy zachodzące w Twojej praktyce. Jeśli większość pacjentów nadal wybiera soczewki jednoogniskowe lub refundowane przez NFZ, a pacjenci niekwalifikujący się do LKW pozostają z okularami, oznacza to, że istnieje przestrzeń do poprawy w zakresie pracy z pacjentem i prezentacji dostępnych opcji.

Obsługa pacjenta blog

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć lekarzy podczas tego warsztatu

i opowiesz o swoich celach i obserwacjach

Szkolenie - Personel Medyczny

 

Prowadzenie pacjenta w gabinecie optometrysty i pielęgniarki

Jeśli twoim celem jest poprawa jakości całkowitej opieki nad pacjentem w Twojej praktyce, niezbędne jest zbadanie pracy personelu medycznego oraz ról, jakie pełnią w twoim gabinecie. Każda praktyka ma swoje unikalne role dla poszczególnych stanowisk, a naszym zadaniem nie jest ich zmiana, lecz weryfikacja obecnej sytuacji, wskazanie kierunku zmian oraz edukacja w zakresie optymalnych rozwiązań. Ostatecznym celem jest osiągnięcie pełnej satysfakcji pacjenta podczas kontaktu z personelem kliniki.

budowanie relacji blog

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć personel podczas tego warsztatu

i opowiesz o swoich celach i obserwacjach.

Metody pracy

  • Intensywne szkolenia i warsztaty w małych grupach, organizowane w oparciu o przykłady konkretnych sytuacji, z którymi spotykają się pracownicy. Praktyczne ćwiczenia z elementami odgrywania ról.

  • Regularne spotkania o charakterze coachingu (z elementami consultingu, mentoringu).

  • „Coaching on The job” – obserwacje praktycznych działań w miejscu pracy, w tym pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów

Miejsce pracy

  • Warsztaty: miejsce pracy dogodne dla uczestników szkolenia, ustalane elastycznie w zależności od potrzeb i możliwości logistycznych – z reguły w siedzibie danej praktyki

  • Indywidualne Spotkania Coachingowe: spotkania online z wykorzystaniem technologii zoom

„Każde szkolenie mnie rozwija i
pozwala mi spojrzeć z nowej
perspektywy na codzienną pracę i
kontakt z drugim człowiekiem.
Wysoki poziom merytoryczny, trafne
spostrzeżenia, wysoka kultura
przekazywania tego co należy
poprawić”

Wita – Med. Okulistyka


Dr Ewa Bobińska – Kachnowicz
„Fantastyczne szkolenia, dzięki
którym nabywa się umiejętności
pracy z pacjentem w taki sposób,
aby to pacjent czuł się wyjątkowo
dobrze. Polecam serdecznie, wiedza
i umiejętności Marty pomoga na
pewno w rozwijaniu pracy
gabinetów okulistycznych”

Centrum Okulistyczne Nysa


Katarzyna Stęgnowska
„Inwencja, kompetencja i uśmiech.
To trzy najważniejsze wspomnienia,
które pozostają po szkoleniach.
Gorąco polecam”

Szpital Świętego Wojciecha


Dr Andrzej Dmitrew

Marketing Medyczny

Marketing Development

  • Chcesz zwiększyć swoją obecność w mediach społecznościowych

  • Dążysz do osiągnięcia wyższych pozycji w wyszukiwarkach dla swojej strony internetowej

  • Chcesz zoptymalizować SEO, aby poprawić pozycjonowanie Twojej witryny dla kluczowych słów

  • Potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu opiniami online

  • Chcesz stworzyć nowoczesną, responsywną stronę internetową

  • Chcesz odświeżyć wizerunek swojej marki

  • Chcesz opracować materiały reklamowe dostosowane do potrzeb Twoich pacjentów

 
 
marketing development blog

Marketing Internetowy

Pozycjonowanie stron internetowych

seo

Reklama w Social Mediach

Niedoceniony rynek

reklamy

Reklama w social mediach

Webwriting

Tworzenie atrakcyjnych treści do mediów społecznościowych

Reklama stron internetowych

Google Ads

Google Ads

WWW

Projektowanie stron www

Komunikacja Wizualna

Komunikacja wizualna

Rozwój całych zespołów

TEAM Development

  • Borykasz się ze słabą motywacją personelu

  • Problemem jest rotacja pracowników

  • W zespole tworzą się „kółka wzajemnej adoracji”

  • Chcesz zwiększyć lojalność najlepszych pracowników

  • Chcesz budować zespół oparty o autentyczną komunikację, a nie gdy psychologiczne

  • Chcesz nagrodzić zespół za zaangażowanie

  • Chcesz zintegrować zespół

Warsztaty blog

Zaangażowani pracownicy, świadomie lub nieświadomie, poprzez przykład, mogą kształtować
pozytywne postawy i zachowania w pracy. Zatem zaangażowani pracownicy nie tylko sami pracują
efektywnie, ale mogą także pośrednio przyczyniać się do pobudzania zaangażowania innych

pracowników, a przez to wzrostu jakości ich pracy.

Badania pokazują, że pozytywne relacje w miejscu pracy wpływają na:

Wzrost

wzajemnego
zachęcania siebie do
realizacji zadań, czyli
wzrasta współpraca,
a maleje rywalizacja.

Wzrost
zaangażowania w
projekty, aż 7
krotnie!!!

Wzrost

zaufania, które jest fundamentem
efektywnego
zespołu.

Wzrost

uczucia więzi do firmy aż 5-cio krotnie co wpływa na
zmniejszenie rotacji.

Zbuduj silny zespół oparty na współpracy i potencjale jego członków

Zainwestuj w budowanie swojego TEAMu!

 

TEAM Development

Diagnoza efektywności zespołowej

Diagnoza efektywności zespołu

Komunikacja i zaufanie w zespole

TEAM Development

Team Development

Team Work

Wysoko efektywny zespół

Team work

Stres

Trening wzmacniania
odporności na STRES

Odporność na stres

Zarządzanie konfliktami

Trening rozwiązywania
konfliktów w zespole

Zarządzanie konfliktami

W co grają ludzie

Autentyczność kontra
gry psychologiczne

W co grają ludzie

Team Coaching

Metodologią Sari J. van Poelje
www.intractacademy.com

TEAM Coaching

Budowanie Motywacji

Neuronauka w służbie budowania motywacji pacjenta

Doskonała obsługa pacjenta

Zdrowa Firma

Długoterminowy
indywidualny plan rozwoju

Zdrowa firma

Skorzystaj z dofinansowania do 100% na nasze usługi

 

Skontaktuj się z Nami, a my pomożemy Ci zająć się formalnościami

Zastanawiasz się jak możemy Ci pomóc?!

Efektywna rozmowa to klucz do sukcesu.

Dlatego zacznijmy od rozmowy!

W trakcie 15 – 30-minutowej rozmowy poszukamy obszarów, które są najważniejsze dla osiągnięcia zakładanych przez Ciebie celów. Porozmawiamy również, jak możemy Ci pomóc w ich realizacji.

Konsultacja jest bezpłatna. Zadzwoń bezpośrednio pod numer +48 666 866 991

lub umów spotkanie.

Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Marta Ewa Bakun

Co inni mówią o współpracy z Nami

Każde odbyte szkolenie jest dla nas nowym źródłem dobrej energii, inspiracji,
pobudza w nas chęć do działania i rozwoju. Warsztaty prowadzone przez Martę nie
tylko poprawiają Nasze relacje z pacjentami, ale przede wszystkim są treningiem Naszego zespołu prowadzącym do wzmocnienia wzajemnych relacji i łagodzenia
Istniejących napięć. Z wielką radością i satysfakcją widzimy drogę, jaką wspólnie
przeszliśmy od początków Naszych szkoleń do dnia dzisiejszego. I mimo
świadomości Naszych umiejętności mamy wziąć niesłabnący apetyt na więcej. Z
pełnym przekonaniem polecamy prace z Martą jako osobą z nadzwyczajnymi
umiejętnościami w dziedzinie psychologii, potrafiącą przekuć własne umiejętności
w sukces pracującego z nią zespołu. Za co jesteśmy bardzo, bardzo wdzięczni

- Zarząd Wita-Med. Okulistyka Głogów

Poznaj sylwetki trenerów

Krystyna Kornas

Socjolog, Terapeuta

Socjolog terapeuta

Marta Ewa Bakun

Psycholog, Team Coach EMCC

Marta Ewa Bakun

Marek Płoucha

Lekarz, Terapeuta

Marek

Marta Ewa Ozenu

Coach w nurcie ZEN

Coach

Agnieszka Olszewska -Benewiat

Psycholog, Trener

Psycholog Trener

Hanna Durbajło - Grądziel

Team Coach EMCC

Team Coach

Galeria

 
Doskonała obsługa pacjenta 10
Doskonała obsługa pacjenta 8
Doskonała obsługa pacjenta x
Doskonała obsługa pacjenta 5
Doskonała obsługa pacjenta 1
Doskonała obsługa pacjenta 6
Doskonała obsługa pacjenta 7
Doskonała obsługa pacjenta 12
Doskonała obsługa pacjenta 01
Doskonała obsługa pacjenta 4
Doskonała obsługa pacjenta 2
Doskonała obsługa pacjenta 15
Doskonała obsługa pacjenta 14
Doskonała obsługa pacjenta 13
Doskonała obsługa pacjenta 3
Doskonała obsługa pacjenta 21
Doskonała obsługa pacjenta 20
Doskonała obsługa pacjenta 19
Doskonała obsługa pacjenta 16
Doskonała obsługa pacjenta 23
Doskonała obsługa pacjenta 18
Doskonała obsługa pacjenta 22
Doskonała obsługa pacjenta 17
Doskonała obsługa pacjenta 27
Doskonała obsługa pacjenta 26
Doskonała obsługa pacjenta 24
Doskonała obsługa pacjenta 25
Doskonała obsługa pacjenta 32
Doskonała obsługa pacjenta 31
Doskonała obsługa pacjenta 29
Doskonała obsługa pacjenta 28
Doskonała obsługa pacjenta 30
Doskonała obsługa pacjenta 33
Doskonała obsługa pacjenta 36
Doskonała obsługa pacjenta 34
Doskonala obsługa klineta 38
PracAce Development
Doskonała obsługa pacjenta 38
Doskonała obsługa pacjenta 37
Szkolenia zespołów
Doskonała obsługa pacjenta 44
Doskonała obsługa pacjenta 45
Doskonała obsługa pacjenta 46
Doskonała obsługa pacjenta 47
Doskonała obsługa pacjenta 49
Doskonała obsługa pacjenta 48
Doskonała obsługa pacjenta 49a
bottom of page