W czym możemy Ci pomóc
Skontaktuj się z nami, aby zwiększyć efektywność swojego gabinetu medycznego.
Oferujemy kompleksowe wsparcie lub możemy skupić się na wybranych aspektach Twojej praktyki.
Practice Development
Rozwój praktyki okulistycznej

Marketing Development Marketing Medyczny

TEAM Development Rozwój całych zespołów

Practice Development
Rozwój praktyki okulistycznej
-
Chcesz zwiększyć jakość kompleksowej opieki nad pacjentami?
-
Chcesz podnieść konwersje na implantach (IOL) dla prezbiopii, torycznych i wieloogniskowych?
-
Poszukujesz sposobów na zwiększenie liczby zabiegów korekcji krótkowzroczności?
-
Chcesz oferować rozwiązania premium, ale nie potrafisz przekonać pacjentów do wyboru tych opcji?
-
Dążysz do utrzymania pacjentów jako lojalnych klientów i ambasadorów Twojej praktyki medycznej

Nasza współpraca w 3 krokach

Konsultacja
telefoniczna
Pracę zawsze zaczynamy od rozmowy z właścicielem kliniki aby ustalić cele i
omówić możliwe obszary współpracy.
Practice Assesment i/lub
Tajemniczy Pacjent
w praktyce
Pracę z zespołem zaczynamy od oceny ścieżki pacjenta w klinice, jakości pracy
personelu (lekarze kwalifikujący, optometryści, rejestracja), a także określenia,
gdzie istnieją wąskie gardła i bariery.
Praca grupowa
&
Praca indywidualna
Plan pracy przygotowujemy na podstawie
wyników audytu, zakładanych celów
oraz dopasowujemy do wielkości praktyki
(ilości osób w poszczególnych rolach).
Kluczowe aspekty współpracy z zespołem w celu poprawy efektywności pracy z pacjentami
Zagadnienia priorytetowe
-
Rozwój pozytywnej komunikacji, z naciskiem na relacje z pacjentami i ich rodzinami
-
Gwarantowanie, że pacjent pozostaje w centrum uwagi personelu medycznego poprzez wprowadzanie standardów zachowań
-
Budowanie lojalności pacjentów (wizyty kontrolne, rekomendacje)
-
Przełamywanie ograniczających przekonań dotyczących pomocy jako sprzedaży, mimo osiągania tych samych rezultatów
-
Typologia pacjentów i dostosowanie komunikacji do ich indywidualnych kanałów komunikacji i potrzeb psychologicznych
-
Angażowanie pacjenta w procesy decyzyjne dotyczące diagnozy i leczenia
Szkolenie - Rejestracja okulistyczna w kontakcie telefonicznym
Wypracowanie wzorców prowadzenia rozmowy z pacjentem w kontakcie telefonicznym
Jeśli jako właściciel gabinetu nigdy nie sprawdziłeś, jak Twoja rejestracja radzi sobie z kontaktami telefonicznymi z pacjentami, możesz być w grupie tych, którzy uważają, że obecność pacjentów oznacza, że wszystko działa prawidłowo. Jednakże możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, co być może nie funkcjonuje. Na tym etapie pacjent ocenia jakość Twojej pracy jako lekarza tylko na podstawie rozmowy z rejestracją. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli to zweryfikować i dostarczyć Ci informacji zwrotnych. Możliwe, że potrzebujesz naszej pomocy, abyśmy nauczyli Twoją rejestrację profesjonalnej komunikacji z pacjentem podczas kontaktów telefonicznych.

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć rejestrację podczas tego warsztatu
i opowiesz o swoich celach i obserwacjach.
Wypracowanie wzorców prowadzenia rozmowy z pacjentem w kontakcie bezpośrednim
Szkolenie - Rejestracja okulistyczna w kontakcie bezpośrednim
Jeśli jako właściciel gabinetu często słyszysz, że pacjenci są "trudni" lub że nie można pogodzić obsługi pacjenta z dzwonieniem telefonów, warto zwrócić uwagę na pracę swojej rejestracji. Być może zauważasz nieodpowiednie zachowania, którym nie poświęcasz czasu z uwagi na inne obowiązki. Czy jesteś pewien, że Twoja rejestracja posiada wystarczającą wiedzę, aby kompetentnie rozmawiać z pacjentami i nie unikać pewnych tematów w obawie przed brakiem odpowiedzi? Zwykle właściciele uważają, że jeśli nie jest idealnie, to przynajmniej jest wystarczająco dobrze. Z doświadczenia jednak wiemy, że w zakresie wsparcia dla rejestracji jest jeszcze wiele do zrobienia.

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć rejestrację podczas tego warsztatu
i opowiesz o swoich celach i obserwacjach
Wypracowanie wzorców prowadzenia rozmowy z pacjentem w gabinecie lekarza
Szkolenie - Lekarze kwalifikujący do zabiegów chirurgii okulistycznej
Jeśli jako właściciel gabinetu chciałbyś zwiększyć konwersję pacjentów, którzy wybierają soczewki premium (toryczne, wieloogniskowe) oraz zyskać pacjentów, którzy nie kwalifikują się do zabiegu LKW, ale mogliby cieszyć się wolnością od okularów dzięki innym metodą (soczewkom fakijnym, RLE), warto przeanalizować procesy zachodzące w Twojej praktyce. Jeśli większość pacjentów nadal wybiera soczewki jednoogniskowe lub refundowane przez NFZ, a pacjenci niekwalifikujący się do LKW pozostają z okularami, oznacza to, że istnieje przestrzeń do poprawy w zakresie pracy z pacjentem i prezentacji dostępnych opcji.

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć lekarzy podczas tego warsztatu
i opowiesz o swoich celach i obserwacjach
Szkolenie - Personel Medyczny
Prowadzenie pacjenta w gabinecie optometrysty i pielęgniarki
Jeśli twoim celem jest poprawa jakości całkowitej opieki nad pacjentem w Twojej praktyce, niezbędne jest zbadanie pracy personelu medycznego oraz ról, jakie pełnią w twoim gabinecie. Każda praktyka ma swoje unikalne role dla poszczególnych stanowisk, a naszym zadaniem nie jest ich zmiana, lecz weryfikacja obecnej sytuacji, wskazanie kierunku zmian oraz edukacja w zakresie optymalnych rozwiązań. Ostatecznym celem jest osiągnięcie pełnej satysfakcji pacjenta podczas kontaktu z personelem kliniki.

W trakcie rozmowy dowiesz się czego możemy nauczyć personel podczas tego warsztatu
i opowiesz o swoich celach i obserwacjach.
Metody pracy
-
Intensywne szkolenia i warsztaty w małych grupach, organizowane w oparciu o przykłady konkretnych sytuacji, z którymi spotykają się pracownicy. Praktyczne ćwiczenia z elementami odgrywania ról.
-
Regularne spotkania o charakterze coachingu (z elementami consultingu, mentoringu).
-
„Coaching on The job” – obserwacje praktycznych działań w miejscu pracy, w tym pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
Miejsce pracy
-
Warsztaty: miejsce pracy dogodne dla uczestników szkolenia, ustalane elastycznie w zależności od potrzeb i możliwości logistycznych – z reguły w siedzibie danej praktyki
-
Indywidualne Spotkania Coachingowe: spotkania online z wykorzystaniem technologii zoom
„Każde szkolenie mnie rozwija i
pozwala mi spojrzeć z nowej
perspektywy na codzienną pracę i
kontakt z drugim człowiekiem.
Wysoki poziom merytoryczny, trafne
spostrzeżenia, wysoka kultura
przekazywania tego co należy
poprawić”
Wita – Med. Okulistyka
Dr Ewa Bobińska – Kachnowicz
„Fantastyczne szkolenia, dzięki
którym nabywa się umiejętności
pracy z pacjentem w taki sposób,
aby to pacjent czuł się wyjątkowo
dobrze. Polecam serdecznie, wiedza
i umiejętności Marty pomoga na
pewno w rozwijaniu pracy
gabinetów okulistycznych”
Centrum Okulistyczne Nysa
Katarzyna Stęgnowska
„Inwencja, kompetencja i uśmiech.
To trzy najważniejsze wspomnienia,
które pozostają po szkoleniach.
Gorąco polecam”
Szpital Świętego Wojciecha
Dr Andrzej Dmitrew
Marketing Medyczny
Marketing Development
-
Chcesz zwiększyć swoją obecność w mediach społecznościowych
-
Dążysz do osiągnięcia wyższych pozycji w wyszukiwarkach dla swojej strony internetowej
-
Chcesz zoptymalizować SEO, aby poprawić pozycjonowanie Twojej witryny dla kluczowych słów
-
Potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu opiniami online
-
Chcesz stworzyć nowoczesną, responsywną stronę internetową
-
Chcesz odświeżyć wizerunek swojej marki
-
Chcesz opracować materiały reklamowe dostosowane do potrzeb Twoich pacjentów

_edited.jpg)
Webwriting
Tworzenie atrakcyjnych treści do mediów społecznościowych
Google Ads
-transformed_edited.jpg)
WWW

Komunikacja Wizualna

Rozwój całych zespołów
TEAM Development
-
Borykasz się ze słabą motywacją personelu
-
Problemem jest rotacja pracowników
-
W zespole tworzą się „kółka wzajemnej adoracji”
-
Chcesz zwiększyć lojalność najlepszych pracowników
-
Chcesz budować zespół oparty o autentyczną komunikację, a nie gdy psychologiczne
-
Chcesz nagrodzić zespół za zaangażowanie
-
Chcesz zintegrować zespół

Zaangażowani pracownicy, świadomie lub nieświadomie, poprzez przykład, mogą kształtować
pozytywne postawy i zachowania w pracy. Zatem zaangażowani pracownicy nie tylko sami pracują
efektywnie, ale mogą także pośrednio przyczyniać się do pobudzania zaangażowania innych
pracowników, a przez to wzrostu jakości ich pracy.
Badania pokazują, że pozytywne relacje w miejscu pracy wpływają na:
Wzrost
wzajemnego
zachęcania siebie do
realizacji zadań, czyli
wzrasta współpraca,
a maleje rywalizacja.
Wzrost
zaangażowania w
projekty, aż 7
krotnie!!!
Wzrost
zaufania, które jest fundamentem
efektywnego
zespołu.
Wzrost
uczucia więzi do firmy aż 5-cio krotnie co wpływa na
zmniejszenie rotacji.
Zbuduj silny zespół oparty na współpracy i potencjale jego członków
Zainwestuj w budowanie swojego TEAMu!





Skorzystaj z dofinansowania do 100% na nasze usługi
Skontaktuj się z Nami, a my pomożemy Ci zająć się formalnościami
Zastanawiasz się jak możemy Ci pomóc?!
Efektywna rozmowa to klucz do sukcesu.
Dlatego zacznijmy od rozmowy!
W trakcie 15 – 30-minutowej rozmowy poszukamy obszarów, które są najważniejsze dla osiągnięcia zakładanych przez Ciebie celów. Porozmawiamy również, jak możemy Ci pomóc w ich realizacji.
Konsultacja jest bezpłatna. Zadzwoń bezpośrednio pod numer +48 666 866 991
lub umów spotkanie.
Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Co inni mówią o współpracy z Nami
Każde odbyte szkolenie jest dla nas nowym źródłem dobrej energii, inspiracji,
pobudza w nas chęć do działania i rozwoju. Warsztaty prowadzone przez Martę nie
tylko poprawiają Nasze relacje z pacjentami, ale przede wszystkim są treningiem Naszego zespołu prowadzącym do wzmocnienia wzajemnych relacji i łagodzenia
Istniejących napięć. Z wielką radością i satysfakcją widzimy drogę, jaką wspólnie
przeszliśmy od początków Naszych szkoleń do dnia dzisiejszego. I mimo
świadomości Naszych umiejętności mamy wziąć niesłabnący apetyt na więcej. Z
pełnym przekonaniem polecamy prace z Martą jako osobą z nadzwyczajnymi
umiejętnościami w dziedzinie psychologii, potrafiącą przekuć własne umiejętności
w sukces pracującego z nią zespołu. Za co jesteśmy bardzo, bardzo wdzięczni
- Zarząd Wita-Med. Okulistyka Głogów
Galeria
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |