
Rozwój praktyki stomatologicznej
W czym możemy Ci pomóc
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz podnieść efektywność swojej praktyki. Do współpracy możemy podejść kompleksowo lub skupić się na wybranych obszarach.
Practice Development
Rozwój praktyki stomatologicznej
Zagadnienia priorytetowe poruszane na warsztatach
-
Rozwijanie Pozytywnej Komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji z pacjentami
-
Zapewnienie, że to pacjent pozostaje w centrum uwagi personelu medycznego poprzez
kształtowanie standardów zachowań rejestracji medycznej, higienistek -
Budowanie lojalności pacjenta
-
Budowanie motywacji pacjenta do podjęcia i kontynuowania leczenia
-
Zmiana przekonań ograniczających
-
Typologia pacjentów i dostosowanie komunikacji do kanałów komunikacji i potrzeb
psychologicznych rozmówcy -
Angażowanie pacjenta w procesy decyzyjne w zakresie diagnozy i terapii
Co inni mówią o współpracy z Nami
„Wspaniałe warsztaty, bardzo dużo z
nich wyniosłam. Na pewno sporo
nabytej wiedzy wprowadzę z życie
rejestratorki”
Justyna Janik
Rejestracja
Prodentica, Rzeszów
„Fantastyczne szkolenia, jeśli
miałabym je określić dwoma
słowami to powiedziałabym
fantastyczna przygoda. Każdy
powinien wziąć udział w tych
szkoleniach. Przekazaną mi wiedze i
umiejętności uważam za bardzo
wartościowe”
Elżbieta Jaczewska
Higienistka
Pro – Esthetica, dr Kris Owczarczak, Warszawa
„Z całego serca polecam. Jeśli ktoś
chce zrobić krok milowy w rozwoju
osobistym i zawodowym. Te
szkolenia podnoszą jakość mojej
pracy oraz zadowolenie pacjenta z
wizyty”
Milena Lutek
Higienistka
SilverDental, Piaseczno
Marketing Development
e-marketing, social media

Jeśli zastanawiasz się, jak pozyskać
nowych pacjentów i przekształcić ich w
lojalnych ambasadorów Twojej marki
jesteś we właściwym miejscu.
W dzisiejszym świecie istotne jest, aby Twoja firma była wszechstronnie obecna w Internecie,
co pozwoli dotrzeć do większej liczby klientów i długoterminowo budować silną markę.
Wciąż wielu ludzi nie docenia e-marketingu.
Ponad 90% właścicieli nie wie, czy strona firmy jest wystarczająca
(czy jest dobrze wypozycjonowana, czy działa dobrze w wersji mobilnej)
Ponad 70% firm wciąż nie wykorzystuje potencjału social mediów albo robi to w niewystarczający sposób
(pojawia się tylko na FB lub pojawiają się zbyt rzadko)
Ponad 70% firm wciąż
nie wykorzystuje potencjału
e-marketingu
-
Ocenimy kondycję Twoich działań w Internecie i potencjał wzrostu uwzględniając wszystkie działania marketingowe, jakie podejmujesz.
-
Ocenimy Twoje wydatki marketingowe, miejsce ich wydawania, skuteczność, z jaką przekłada się to na osiąganie zakładanych przez Ciebie celów.
-
Dokonamy przeglądu i zarekomendujemy zmiany, aby upewnić się, że koszt pozyskania potencjalnego klienta mieszczą się w normach branżowych.
-
Następnie wdrożymy wszystkie zakładane pomysły. Odpowiadamy za treści,
grafiki, filmy, zdjęcia. Maksymalnie odciążamy klienta od zaangażowania w budowanie contentu. -
Oczekujemy zaangażowania w dawanie feed backu ale nie angażujemy w te kwestie, które być może dotychczas blokują Cię przed intensywnymi działaniami w sieci.
Team Development
Rozwój całych zespołów

-
Borykasz się ze słabą motywacją personelu
-
Problemem jest rotacja pracowników
-
W zespole tworzą się „kółka wzajemnej adoracji”
-
Chcesz zwiększyć lojalność najlepszych pracowników
-
Chcesz budować zespół oparty o autentyczną komunikację, a nie gdy psychologiczne
-
Chcesz nagrodzić zespół za zaangażowanie
-
Chcesz zintegrować zespół
Zaangażowani pracownicy, świadomie lub nieświadomie, poprzez przykład, mogą kształtować
pozytywne postawy i zachowania w pracy. Zatem zaangażowani pracownicy nie tylko sami pracują
efektywnie, ale mogą także pośrednio przyczyniać się do pobudzania zaangażowania innych
pracowników, a przez to wzrostu jakości ich pracy.
Badania pokazują, że pozytywne relacje w miejscu pracy wpływają na:
Wzrost
wzajemnego
zachęcania siebie do
realizacji zadań, czyli
wzrasta współpraca,
a maleje
rywalizacja.
Wzrost
zaangażowania w projekty, aż siedmiokrotnie!!!
Wzrost
zaufania, które jest
fundamentem efektywnego
zespołu.
Wzrost uczucia więzi do firmy aż pięciokrotnie co wpływa na zmniejszenie rotacji.
Zbuduj silny zespół oparty na współpracy i potencjale jego członków
Co inni mówią o współpracy z Nami
„Dzięki takim szkoleniom można
zyskać szersze spojrzenie na zespół,
od razu jesteśmy dla siebie lepsi ”
Sylwia Czeska, rejestracja
Centrum Nowoczesnej Ortodoncji
dr Weronika Wierusz - Hajdacka
„Niezwykle przydatne szkolenie w
przełamywaniu barier i tworzeniu
pozytywnej energii w zespole.
Poznałam bardziej swój zespół, a on
poznał mnie. Spojrzę nowym okiem
na relacje. Jestem bardzo
zadowolona i z lekkim niedosytem"
dr Iwona Kuroń-Opalińska
Smile, Centrum Stomatologii, Lublin
„Na pewno poprawią się relacje w
Naszym zespole. Bardzo efektywny
czas”.
dr Jacek Lorych
Medicadent, Poznań
Metody pracy
-
Intensywne szkolenia i warsztaty w małych grupach, organizowane w oparciu o przykłady konkretnych sytuacji, z którymi spotykają się pracownicy. Praktyczne ćwiczenia z elementami odgrywania ról.
-
Regularne spotkania o charakterze coachingu (z elementami consultingu, mentoringu).
-
„Coaching on the job” – obserwacje praktycznych działań w miejscu pracy, w tym pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
Miejsce pracy
-
Warsztaty: miejsce pracy dogodne dla uczestników szkolenia, ustalane elastycznie w zależności od potrzeb i możliwości logistycznych – z reguły w siedzibie danej praktyki
-
Indywidualne Spotkania Coachingowe: spotkania online z wykorzystaniem technologii zoom
Skorzystaj z dofinansowania do 100% na nasze usługi
Skontaktuj się z Nami, a my pomożemy Ci zająć się formalnościami
Zastanawiasz się jak możemy Ci pomóc?!
Efektywna rozmowa to klucz do sukcesu.
Dlatego zacznijmy od rozmowy!
W trakcie 15 – 30 minutowej rozmowy poszukamy obszarów, które są najważniejsze dla osiągnięcia zakładanych przez Ciebie celów. Porozmawiamy również, jak możemy Ci pomóc w ich realizacji.
Konsultacja jest bezpłatna. Zadzwoń bezpośrednio pod numer +48 666 866 991
lub umów spotkanie.
Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Galeria
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |