top of page

TERMIN: 20-21 Stycznia 2024
GODZINY: 9:00 – 16:00
MIEJSCE: WARSZAWA

WARSZTATY STACJONARNE

Całościowa opieka nad pacjentem

Profesjonalna Rejestracja Stomatologiczna cz.1

 
 
Budowanie motywacji

Rejestracja to pierwszy punkt kontaktu z Twoją praktyką. Właściciele gabinetów często nie weryfikują jakości pracy rejestracji z nadzieją, że jakoś to będzie. Często jest „jakoś”. Warsztat
daje gwarancję zmiany z „jakoś to będzie” na wysoką jakość i świadomą rozmowę rejestratorki z pacjentem prowadzącą do zapisania na wizytę i satysfakcji pacjenta z kontaktu z gabinetem.

Dla kogo jest ten warsztat

 

Profesjonalna Rejestracja Stomatologiczna cz.1

To warsztaty stworzone z myślą o osobach, które pracują w roli rejestratorki niezależnie od długości stażu pracy"

Cele warsztatów

Poprawa
jakości
całościowej
opieki nad
pacjentem

Zwiększenie
stopnia konwersji
pacjent dzwoniący do
gabinetu vs. zapisujący

się na wizytę

Wzrost umiejętności
budowania pozytywnej,
proaktywnej komunikacji

z pacjentem

Wzrost motywacji
rejestratorek
do wykonywania
tej pracy

Czego się nauczysz

 
  • Jak udzielać prostych, jasnych i wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie pytania pacjenta w sposób dostosowany z jednej strony do jego potrzeb, a z drugiej do procedur obowiązujących w klinice

  • Jak rozmawiać o cenach

  • Jak w nienachalny i przekonujący sposób budować pozytywny wizerunek kliniki w kontakcie telefonicznym i stosować język korzyści

  • Jak przekonać pacjenta do umówienia się na konsultację

  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie obsługi pacjenta i odpowiednio reagować na obiekcje pacjentów

  • Czym jest profesjonalizm rejestracji w kontakcie z pacjentem

  • Praca z pacjentem w kontakcie telefonicznym

  • Praca z pacjentem w kontakcie bezpośrednim

  • Praca z konfliktem / nieporozumienia

Korzyści

 
  • Umiejętności Komunikacji: umiejętności nawiązania optymalnej, pozytywnej i proaktywnej komunikacji z pacjentem z wykorzystaniem psychologii pozytywnej

  • Jakość obsługi: wsparcie w budowaniu klimatu zaufania w relacji z pacjentem

  • Rotacja: zwiększenie motywacji rejestracji do wykonywania pracy rejestratorki co wpłynie na zmniejszenie poziomu rotacji pracownika w rejestracji

  • Kompetencje: wzrost kompetencji EQ (Inteligencji Emocjonalnej) co przełoży się na zwiększenie świadomości swoich mocnych i potencjalnie słabych stron

Osoba Prowadząca

Marta Ewa Bakun

Marta Ewa Bakun

Psycholog, dyplomowany Team Coach EMCC,
Certyfikowany Trener i Coach PCM®, Coach
Labolatorium Psychoedukacji, wykładowca akademicki w Menadżerskiej Akademii Nauk
Stosowanych w Warszawie na kierunku
Akademia Nowoczesnego Zarządzania
Coachingowego. Studiowała również Optykę i
Optometrię na Akademii Medycznej w Poznaniu.
Bardzo dobrze zna i rozumie środowisko medyczne.

Z medycyną związana od początku swojej kariery zawodowej. Praktyk w zarządzaniu zespołami w globalnych organizacjach medycznych na rynku polskim i krajach bałtyckich.

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz więcej informacji

Profesjonalna Rejestracja Stomatologiczna cz.1

Całościowa opieka nad pacjentem

Szkolenie Dwudniowe

Godziny pracy: 9:00 - 16:00
Warsztaty Stacjonarne

Cena: 1300.00 zł plus VAT

Sprawdź również

WARSZTATY DLA HIGIENISTEK

Komunikacja z pacjentem
w gabinecie higieny cz.1

Skuteczna Komunikacja

WARSZTATY DLA HIGIENISTEK

Komunikacja z pacjentem
w gabinecie higieny cz.2

Psychologia Osobowości

WARSZTATY DLA REJESTRACJI

Profesjonalna Rejestratorka 

Stomatologiczna cz.2

Psychologia Osobowości

bottom of page