Całościowa opieka nad pacjentem
Profesjonalna Rejestracja Stomatologiczna cz.1

Rejestracja to pierwszy punkt kontaktu z Twoją praktyką. Właściciele gabinetów często nie weryfikują jakości pracy rejestracji z nadzieją, że jakoś to będzie. Często jest „jakoś”. Warsztat
daje gwarancję zmiany z „jakoś to będzie” na wysoką jakość i świadomą rozmowę rejestratorki z pacjentem prowadzącą do zapisania na wizytę i satysfakcji pacjenta z kontaktu z gabinetem.
Dla kogo jest ten warsztat
Profesjonalna Rejestracja Stomatologiczna cz.1
To warsztaty stworzone z myślą o osobach, które pracują w roli rejestratorki niezależnie od długości stażu pracy"
Cele warsztatów
Poprawa
jakości
całościowej
opieki nad
pacjentem
Zwiększenie
stopnia konwersji
pacjent dzwoniący do
gabinetu vs. zapisujący
się na wizytę
Wzrost umiejętności
budowania pozytywnej,
proaktywnej komunikacji
z pacjentem
Wzrost motywacji
rejestratorek
do wykonywania
tej pracy
Czego się nauczysz
-
Jak udzielać prostych, jasnych i wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie pytania pacjenta w sposób dostosowany z jednej strony do jego potrzeb, a z drugiej do procedur obowiązujących w klinice
-
Jak rozmawiać o cenach
-
Jak w nienachalny i przekonujący sposób budować pozytywny wizerunek kliniki w kontakcie telefonicznym i stosować język korzyści
-
Jak przekonać pacjenta do umówienia się na konsultację
-
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie obsługi pacjenta i odpowiednio reagować na obiekcje pacjentów
-
Czym jest profesjonalizm rejestracji w kontakcie z pacjentem
-
Praca z pacjentem w kontakcie telefonicznym
-
Praca z pacjentem w kontakcie bezpośrednim
-
Praca z konfliktem / nieporozumienia
Korzyści
-
Umiejętności Komunikacji: umiejętności nawiązania optymalnej, pozytywnej i proaktywnej komunikacji z pacjentem z wykorzystaniem psychologii pozytywnej
-
Jakość obsługi: wsparcie w budowaniu klimatu zaufania w relacji z pacjentem
-
Rotacja: zwiększenie motywacji rejestracji do wykonywania pracy rejestratorki co wpłynie na zmniejszenie poziomu rotacji pracownika w rejestracji
-
Kompetencje: wzrost kompetencji EQ (Inteligencji Emocjonalnej) co przełoży się na zwiększenie świadomości swoich mocnych i potencjalnie słabych stron
Osoba Prowadząca
Marta Ewa Bakun

Psycholog, dyplomowany Team Coach EMCC,
Certyfikowany Trener i Coach PCM®, Coach
Labolatorium Psychoedukacji, wykładowca akademicki w Menadżerskiej Akademii Nauk
Stosowanych w Warszawie na kierunku
Akademia Nowoczesnego Zarządzania
Coachingowego. Studiowała również Optykę i
Optometrię na Akademii Medycznej w Poznaniu.
Bardzo dobrze zna i rozumie środowisko medyczne.
Z medycyną związana od początku swojej kariery zawodowej. Praktyk w zarządzaniu zespołami w globalnych organizacjach medycznych na rynku polskim i krajach bałtyckich.
Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz więcej informacji